5.02.2014

Koniec

Ten tytuł ma dwa znaczenia. Pierwsze jest takie, że to już koniec mojego szlabanu. I cieszę się z całego serca bo miesiąc bez pisania to udręka. No niby mam zeszyty z opowiadaniami ale to nie to samo bo ich wiem, że nikt nie przeczyta (moim zdaniem są do kitu i nie chcę żeby inni się przerazili hahaha).
A drugie znaczenie to koniec... Koniec moich opowiadań. Ale spokojnie. Tylko tych, które prowadziłam do tej pory gdyż nie umiem tego dobrze napisać. Ale nie martwcie się bo zacznę nową serię i mam nadzieję, że ta mi pójdzie o wiele lepiej niż poprzednia.
I mam nadzieję, że moje statystyki wrócą do normy choć i tak nie jest źle zważywszy na sytuację. I z całego serca wam dziękuję, że pomimo iż nie pisałam to i tak czuwaliście i sprawdzaliście czy opublikowałam rozdział... I zapewniam, że jeszcze dziś dostaniecie prolog. Buziaczki, a co do cb słońce to wiedz, że postaram się dziś żeby nasza pogawędka na GG się udała XD

1 komentarz: