3.11.2014

LBA 4

No cóż... To nie rozdział ale znów nominacja.
To już moja 4... Wow nigdy w życiu bym nie pomyślała o jednej, a co dopiero czterech... Wiem, że pod ostatnimi nie dodałam blogów, które ja nominuję ale zrobię to pod tym.

Pytania Sylwii Wiwczaregównq
1. Jak masz na imię ?
Patrycja
2. Ile masz lat ?
14
3. Długo prowadzisz bloga ?
Za trzy dni minie dokładnie pół roku
4. Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka/zespół ?
Co miesiąc/tydzień mam innego więc nie wiem...
5. Twój ulubiony gatunek muzyczny ?
Cóż ja słucham wszystkiego... No poza disco polo ale skoro mam wybierać to chyba pop cociaż ostatnio troche też metal i rock
6. Twój ulubiony kolor ?
Czarny
7. Ile prowadzisz blogów ?
jednego
8. Twoje hobby ?
Ymm... tym najważniejszym, głównym to pisanie opowiadań.
9. Twoje ulubione zwierzę ?
Pieseły XD
10. Masz jakieś zwierzę ? Jeśli tak jakie ?
Nie ale tak... To znaczy mój ojciec ma ryby ale ja to ich nie cierpię...
 
Moje nominacje

Moje pytanka XD
1. Czytasz mnie?
2. Co lubisz robić w wolnym czasie?
3. Czego najbardziej nie lubisz w szkole?
4. Co jest twoim hobby?
5. Gdybyś była lodami to o jakim smaku? (tak wiem dziwne pytanie ale to ja... nazwa przypadkowa nie jest XD)
6. Oglądasz Violettę? Jeśli tak to kogo lubisz najbardziej?
7. Twoja ulubiona para z TdA?
8. Od jak dawna piszesz?
9. Jakie jest twoje największe mażenie?
10. Masz rodzeństwo?

2 komentarze:

  1. Nominuję cie do Libster Aword szczegóły u mnie :
    http://scenariuszebyreeb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosz dawaj mi tu nexta i to szybko!!!!!!!! Ja zaraz z toba zwariuje!!!

    OdpowiedzUsuń