3.05.2014

LBA po raz drugi... i trzeci

Hej to znowu ja i znowu bez rozdziału...
Przyznam się, że nic poza tym tytułem nadal nie mam ale nie o to w tym poście chodzi...
Zostałam po raz drugi i trzeci nominowana do LBA za co bardzo dziękuję Oliwii Pasquarelli i mojemu słoneczku Gadule :*

Pytania Oliwii
1.Imię
Patrycja ale czasem
2.Czym się interesujesz.
Pisaniem opowiadań
3.Jakiej muzyki słuchasz.
A to różnie... Popu, Rocka, Heavy Metalu,... ogólnie wszystkich gatunków prócz Disco Polo 
4.Masz 1 życzenie, jakie ono będzie.
Jedno? A to sama nie wiem... Ale aktualnie to najbardziej marzę o 4 sezonie TdA. Więc moim życzeniem jest by ci ,,debile'' w końcu coś wymyślili
5.Co cię najbardziej denerwuje w ludziach.
Yym... nie lubię ludzi którzy myślą, że ich lubię i się do mnie przyczepiają... Przyznam się może i bywam czasem trochę fałszywa ale jeśli kogoś nie lubię to mu to okazuję, a niektórzy i tak mają do mnie pretęsje o to, że jestem nie miła...
6.Masz rodzeństwo, jakie.
Mam młodszą siostrę
7.Na ile % podoba ci się mój blog.
Nie wiem... Wiem tylko tyle, że jest super i będę go czytać dopóki go będziesz pisać XD
8. Ulubiony aktor/aktorka i piosenkarz/piosenkarka.
A ty to mi się zmienia co miesiąc ale jeśli chodzi o aktorów to cała ekipa HoA
9.Ulubiony film/ serial.
Tajemnice domu Anubisa i Violetta
10.Opisz siebie w kilku zdaniach.
Cóż bywam egoistyczna i niezbyt miła ale jeśli cię polubię to nie dla ciebie. Kocham pisać opowiadania ale niestety ostatnio moją wenę szlag trafił i czekam na moje słoneczko, żeby mnie 6 patelnią w łeb trzepnęło... Jestem dobra z geografii i Historii.
Pomimo iż mam 14 lat to jeszcze czasem lubię się pobawić zabawkami (ale to jak mam jakieś dziecko do niańczenia) i obejrzeć jakąś bajkę z Disneya. Można też powiedzieć, że czasem żyję w swoim świecie...
I to chyba tyle... Przynajmniej na razie nic więcej nie wymyślę

Pytania od Słoneczka (Gaduły)

1. Co jest dla ciebie najcenniejsze? 
Najcenniejsze? Nigdy się nad tym nie zastanawiałam... Ale jeżeli chodzi o rzecz materialną to mój komputerek...
2. Co myślisz o mnie? 
Myślę, że jesteś szurnięta i za to cię kocham słoneczko ty moje <3
3. Jakie lubisz najbardziej charaktery ludzi? 
W sumie to sama nie wiem... Wiem że raczej osoby które tak na prawdę bardzo lubię muszą być równie walnięte co ja...
4. Czy masz chłopaka/dziewczyne? 
Tak... Od czwartku ale to związek na odległość i raczej nie widzę tego za dobrze...
5. Czy lubisz chodzić na zakupy? 
Zakupy? Ciuchy? Buty? Dodatki? Galerie handlowe? NO błagam cię dziewczyno... Jak mam tego nie lubić? 
6. Co najlepiej robisz? 
W ostatnim czasie moją ulubioną czynnością jest pisanie z tobą Słoneczko XD
7. Od czego jesteś uzależniona? 
Od kompa, słodyczy, blogów z opowiadaniami i TdA... Przy najmniej o innych rzeczach nie wiem
8. Styl ubierania?? 
Cóż różnie... Ale chyba bardziej rockowy no i czasem takie słodkie spódniczki założę i do tego np. buty z ciwiekami i takie podobne rzeczy... Moja siostra mówi często że mój styl to SweetoRock ale ona to ma 10 lat i chyba coś z głową...
Więc powiem, że jeszcze mój styl się nie uformował do końca... 
9. Imię nazwisko? 
Na imię mi Patrycja więcej nie zdradzę
10. masz GG? 
Na to pytanie to ci chyba odp. nie muszę dawać, nie? Jak byśmy inaczej teraz gadały?
11. facebook vs ask?? 
Facebook...
JA nawet nie mam ask'a. To znaczy zakładałam se konto ale posiałam gdzieś login i hasło...

To tyle jeżeli chodzi o pytania... A nominacje dodam jutro bo ni chcę żeby wszystkie się powtarzały, a wybór prosty nie jest...

4 komentarze:

  1. oj! Słońce ty moje... <3
    Nie długo do cb wpadne i szurnę cb tą patelnią. Obiecuję!! <3
    No, słońce szalejesz... masz chłopaka!!! <333
    Styl ubierania mam podobny!! Ale bez spódnic!

    Twoje słońce <33
    (Mój podpis nowy u cb)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha nie musisz mówić skapneła bym się słoneczko... wiesz ja kiedyś też spódnic nie lubiłam ale niedawno dostałam takie słodziuchne, że po prostu słyszałam jak mnie błagały żeby je założyć... Niestety do niektórych nie mam pasujących bluzek (przynajmniej moim zdaniem) i smutek mój wielki...
      A co do chłopaka to prawie 3 lata się w nim już bujam i teraz pod koniec wakacji wyjechał do Anglii i niedawno zapytał się mnie czy z nim będę i nie umiałam mu po prostu odmówić... A tak szczerze to wątpię żeby to wypaliło bo od tamtego czasu do tej pory się nie odezwał...
      Twoje słoneczko Crazy Girl ;3

      Usuń
    2. No i znowu się rozpisałam...

      Usuń
    3. Boże moje biedne słoneczko!!
      Ale nie smutaj się ani z powodu chłopaka na pewno się jakoś ułoży. Ani z powodu bluzki jak coś to ci jakąś kupię... hehehehehe...
      No moja kochana tak to możesz się zawsze rozpisywać ja lubię cię czytać!!
      Twoje słoneczko <3

      Usuń