7.12.2015

Powrót i zmiana?

Tak, tak wiem jestem podła, okropna, itp. itd. Ale można powiedzieć, że po tych prawie siedmiu długich (przy najmniej dla mnie) miesiącach powróciłam.
Niestety. Od dłuższego czasu staram się, kombinuje, ale za nic nie mogę wymyślić... I chyba każdy kto zajmował się opowiadaniami na podstawie HoA zgodzi się ze mną, że odkąd nie ma już naszego wspaniałego serialu (i gdzie u diabła ten zapowiadany 4 sezon?!) to i nam coraz trudniej cokolwiek wymyślić.
Ale nie lękajcie się kochani. Zauważyłam, że ktoś, kilka ktosiów od czasu do czasu zagląda bo widzę, że statystyka waha się od 0 do 10 dziennie co mnie jednocześnie cieszy i dziwi (ale też pozytywnie XD) bo to znaczy, że może jednak komuś jakimś cudem podoba się to co tu wypisywałam. I liczę, że tych ktosiów (może zrobię listę obecności??) ucieszy chociaż trochę ten fakt iż zamierzam lepiej lub gorzej ale zakończyć tą historię (chyba, że znów zacznę od nowa...). I wpadłam też na taki szalony pomysł, że nie zostawię tej strony takiej pustej (szkoda miejsca w sieci ;) ) i jako iż lubię czytywać opowiadania o Peddie w wersji zagranicznej (polskich już chyba nie ma żebym nie przeczytała albo chociaż spróbowała) i tak myśląc wymyśliłam, że zacznę je tłumaczyć u siebie na stronce. Bo w końcu nie każdemu chce się je tłumaczyć, a większość, że się tak wyrażę jest po prostu zajebista.
Liczę, że mój pomysł przypadnie wam do gustu :)

Mrs. Black

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz